Tisdag

Så var Tisdagen snart över. Imorgon blir det shopping(förhoppningsvis) i Karlstad för en gångs skull. Blir väl både Bergvik och stan.. Är ute efter jeans och stövlar och lite smink men också julklappar. Men som sagt, blir billig jul i år!!!  Mathias present är iallafall fixad. Han fyller inte förens 26 Nov men lika bra när man har pengar och tid att ordna med det.

Idag har jag varit hos mamma och hälsat på och hunnit med och kört en lång sträcka idag. Körde mot Filipstad så det blev väl iallafall 5 mil ca. Men jag tycker det är otäckt att köra i 90.. Jag blir alldeles skakis och blir hur glad som helst när 70 skylten kommer. Men idag tyckte jag körningen gick dåligt så mitt humör har inte varit det bästa. =(
Lagat pasta och hemmagjorda köttbullar i matlagningsgrädde och masssa kryddor och sallad till... :)
Träningen står jag över idag!!

Nu ska vi spela lite kort och dricka kaffe. Ikväll är det Desperate kvinnorna :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0