Tisdag

Morrn morrn
Är alldeles tyst här inne idag. Inget ljud av snarkningar =P  Sötnosen var sååå trött imorse när kl ringde 05.30...
Jag har drömt så konstiga drömmar inatt-allt ifrån mardröm/tortering HEMSKT och att jag flög(i flygplan alltså) och där hände det grejer med.
Men jag känner mer o mer vad tungt det går att stå upp =/

Igår hittade jag ett par skitsnygga strumpbyxor med ett halloween mönster på som jag skulle vilja ha.. Funderar på att dra in till örebro nu i veckan och se om de kanske finns nånting där att köpa och så vill jag ju "spöka" ut lägenheten lite, inget speciellt men mycket ljus iallafall... Är inge kreativ tyvär.. Fantasin finns aldrig där när man behöver den...
Precis som på kräftskivan vi hade i somras så längtar jag jätte mycket till halloweenfesten. Bara vi tjejer som äter gott och snackar massa skit, stojar och har oss, berättar skräckhistorier kanske?! Lär ju bli lite rädda...  Då skulle du vara här Veronica? du o jag=skräckhistorier =P mohhhaaaaa
Men man blir ju sådär när man ska vara hemma hos sig själv att man vill göra det bästa av allt.. Vill ha massa god mat,snacks, ja ni vet... Kanske du Jennifer kan komma hit lite innan då?!

Idag ska vi lyssna på föreläsning på förmiddagen. Kan bli intressant. Ska hållas i fikarummet och det tycker jag ska bli mysigt. Kanske kan tända lite ljus där inne och dricka lite te/kaffe till=)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0