Tja=)

Vilket jäkla(ursäkta ordvalet) skitväder det är nu. Man vill ju inte göra annat än att ligga i soffan med filt och kopp te... Med mååånga bra filmer... hihi.
Hade suttit jäkligt bra med en resa till värmen.. Riktigt avundsjuk är jag på er som ska åka :)
Får nöja mig med Loka?=P hahhahahaha

Dagen har ändå gått fort idag. Kom hem vid halv 3, då hade Mathias gjort mat, pasta och hemmagjorda krämiga köttbullar=) sen har jag tränat... Idag var det riktigt tråkigt men jag körde på... 55 min-450 kalorier.. låg efter med några minuter...
Har pluggat teorin.. Läser ju i 2 olika böcker... Ena har jag snart läst ut för 14;e gången MEN ändå är det mycket kvar att lära.. Den andra är en tjock bok och jag blir glad om jag hinner läsa ut den innan kursen och så är det en bok med uppgifter. Så det är mycket och det är så himla tråkigt så jag tror jag spyr på det snart!!!!

Stackars älsklingen ska jobba förmiddag veckan ut pga sjukdom på jobbet. Är det värsta han vet att stå upp om mornarna =/ Speciellt denna tid på året...

Hälsade på Lille Ludde idag, har inte träffat han på ett tag pga älgjakten.. =)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0