Torsdag

Jisses vad trött jag var imorse när kl ringde 07.20. Mörkt var det och jag låg så varmt och skönt i sängen brevid min myskarl=) Men som jag sagt tidigare. Går bra när man väl kommit upp. Men värre blir det ju när vintern är här=(*brrr*
Har samhällskunskap hela förmiddagen, slutar 12 sen ska jag på kaffe hos Linda.
Imorgon blir det ett studiebesök till och så diskussion hela eftermiddagen. Nytt schema ni vet!=/
Men vi går bara 1 vecka till sen är det LOV :=) Och efter lovet så är det 1 månad kvar tills min kurs börjar.*PANIK*
Klockren körning fick jag höra igår av Mathias. Körde vid 7 tiden omkring torget och lite sånt bara.
Men jag får ju höra olika saker hela tiden så hjälp mig nu.. När man kommer fram till en korsning och ska svänga tex höger och det är fri sikt ser man lite innan, ska man lägga i 2;an eller 3;an då? Man ska ju köra på så hög växel som möjligt.. Jag förstår ju om det är dålig sikt åt bägge hållen och nästan måste stanna men annars då.
Vet att jag förmodligen kommer att få lära mig på nytt vissa saker men det får man ju ta.

Föresten, jag tycker jag skriver vääääldigt många inlägg. Tycker ni det är jobbigt?Hinner ni läsa?

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kör på känsla tror jag hihi! Du kommer hitta något som passar dig ju mer van du blir gumman! Du skriver en del men det är bara kul, jag hinner iaf med det mesta :D Kraaaamis

2009-10-15 @ 14:53:05
URL: http://majijaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0