Torsdag

Vill säga STORT GRATTIS till Mickan som fick sitt efterlängtade körkort idag :) Blev så glad för din skull som du kämpat!
Bara jag kvar då och nu blir jag ännu mer panik och stressad för jag vill ju också ha det. Jag kämpar som bara den, jag läser ungefär 50 sidor i ena boken samt 10 i någon annan, sitter med datorn samt kör. Man tycker ju man borde ligga långt före men det kan jag lova att det gör jag inte. Så svårt att ta in vissa grejer och körningen, JA den varierar ju från dag till dag. Igår körde jag från sågen och runt hammarn, inte ett enda fel förutom en skitfel då jag skulle växla från 5 till 4 och fick i 2an, så jag försöker tydligen gene fortfarande med växlarna. =/

Jag är ledig idag o=) När jag skulle kliva upp här vi 9 så frågade min kära gubbe om jag inte var ledig. Jo sa jag. Men varför går du upp så tidigt frågade han. Haha och jag sa att jag sovit på tok för många timmar och att dagen för mig blir förstörd om jag sover längre än 10 =P
Ska äta frukost o sen bege mig till syster och hälsa på dem en stund. Längesen jag såg Ludde nu!!!
Annars blir det inget speciellt idag, ska väl plugga plugga plugga. Läsa ut boken för 13;e gången.

Verkar bli en fin höst dag.:) Akkurat som jeg vil ha det =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0