Dagen som varit

Dagen har gått i ett!
Cyklade hemåt vid 12, då började jag röja undan lite i förrådet. Tar så mycket onödig plats en del grejer så som flera påsar med saker i som ligger överallt. Mesta var Mathias så det fick han gå igenom.
Mina vårjackor tog jag ner och tog upp höst/vinterjackor samt mössor och vantar.
Har gått en mysig höstpromenad med min prins=) Inte ofta jag får med han ut på sånt =P
Har tagit ett bad, filat fötter och pluggat, även kört.. Hemifrån förbi Grythyttan sen in på grusväg som kommer fram till Hjulsjö och så nästan hem... In på Ica och här sitter jag nu.
Körningen gick BRA... Lite skraj för höga hastigheter när man inte är van hihi lite svajigt sådär- Lite svårt att hålla koll på just allt och göra många saker samtidigt. Men kommer väl vad fan :D

Snart åker gooobben på träning och även jag ska köra ett pass. Svettas och göttas mohaaaa
Sen invänta Idol...
Imorgon lär jag gå till skolan-fick se det var punktering! Kan inte bli annat än sur!!!! Tur det är helg snart. Kan jag fixa det då.
Kopparbergsmarken ska vi ju gå på :) Ska bli SOOOOOL...

Ha det bra allihopa

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja, det var osaltade cashew! =)

2009-09-24 @ 18:22:27
URL: http://bangboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0