Fredag

Varför ser man inte nytillkomna objekt??? störande. Så för er med?

Idag ringde kl på 7 för att Mathias skulle upp då så vaknade jag med- lättväckt! Han drar ju på träningsläger kl 8, 10-12 pass om dagen kör dem. Det är alltså med hans hockeylag om ni undrar.

Det regnar ute och jag ska cykla till skolan, men funderar på om jag kanske skulle gå istället med paraply!!!! Ska ju vara såhär hela dagen =/ Bara öser ner och himlen är dyster så dyster. Snacka om att man får lust att lägga sig igen och sova bort hela dagen. =D

Igår var han ju hemma redan vid 7 men han packade och så, men när han var klar så tände jag massa ljus i lägenheten(jag ÄLSKAR ljus) och så låg vi alldeles tätt intill varandra och jag kliade på hans arm för de älskar han och sen "masserade han skallen på mig samt höll på med mitt hår vilket jag ÄLSKAR) Kan somna så i hans knä. :)

Min helg blir lugn- har bara lust att ligga hemma och gotta mig-nu menar inte jag med godis men just att bara vara här och inte göra ett skit-inte ens träna, inte läsa körkortet-INGENTING. Se på tv/film, läsa, bada,datorn och musik..

Dags för frulle som Veronica säger :P

Ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: Madde

Det är nog det enda jag tycker om med hösten, ljusen! Älskar också att tända ljus och bara mysa! =)

Prova tortilliniröran, så galet gott och lätt! Jag längtar tills jag ska få äta resterna till middag ikväll! =) =)

2009-09-04 @ 08:48:30
URL: http://bangboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0