God kväll

Kära läsare=) Vilka är ni?? Nyfiken...

Vilken fin höstdag det varit. Lånat en engelsk roman idag, suttit ute i solen och läst!...
Firat syster och ätit smarriiiiig smörgåstårta...:)

Har precis läst igenom en tjejs blogg, en tjej som jag träffat ett par gånger då jag bodde i Oslo. Festat ihop ett par gånger. Läste från början när hon själv flyttade dit fram tills nu typ .. hehe. Mina minnen kom tillbaka.
Tänk att det är 9 månader sen jag flyttade därifrån och att jag bodde där i 2 år. Nu känns som att tiden där bara är borta. Känns ju knappt som att man faktiskt har bott där. Vissa dagar tänkte jag på det mycket, vissa saker saknar jag, mina allra första dagisbarn, lägenheten(fast den kanske inte var såååå fräsch) men dock småmysig,människorna man kände, saker man gjorde, fester,krogen,promenader,butiker mm. Men så har jag många tråkiga minnen därifrån med som det var delvis DÄRFÖR jag flyttade hem till Sverige.
Är glad att jag är där jag är nu, har hittat mig själv, kommit på att jag faktiskt vill skaffa mig utbildning för det jobb jag vill ha i framtiden. Kanske jag ändrar mig, kanske inte men det är de jag tänker fokusera mig på.
Men att gå ifrån BRA LÖN och kunna röra mig fritt inom det område varje månad till lägsta från CSN är inte det roligaste MEN det går och det är de viktigaste. Jag älskar min sambo och hoppas på framsteg.

Oj,vilket inlägg. Snacka om att ha TANKAR...=P Skönt att skriva av sig.
Nu blir det sängen!Godnatt med er. Kram

Kommentarer
Postat av: Maria F

Bra med såna tankar min vän ;) Jag läser typ dagligen så fortsätt skriiiiv!

2009-09-24 @ 06:29:56
URL: http://majijaaa.blogspot.com
Postat av: Madde

Är det redan 9 månader sen du flyttade?! Whooow! Tiden går så fort!! =//

Jag hade vanlig naturell yoghurt men tror det är 1000 gånger godare med turkisk yoghurt, sen cashewnötter och nån annan nöt som jag inte kommer ihåg namnet på =P samt solrosfrön.

2009-09-24 @ 10:37:53
URL: http://bangboom.blogg.se/
Postat av: Madde

Pekannötter var det! ;P

2009-09-24 @ 10:59:21
URL: http://bangboom.blogg.se/
Postat av: Emma

jag läser varje dag

2009-09-24 @ 17:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0