Kvällen

Jaha, så var den här dagen slut. Tiden bara flyger förbi, snart jul. =) Ja men faktiskt så dröjer det ju inte förens vi är i dec månad. Sticker ju iväg 30 Nov redan på kursen så det närmar sig. Usch vad jag börjar känna ånger för det, känner mig inte alls förberedd.

Imorgon ska vi fira Sandra. SMÖRGÅRSTÅRTA=)
Var till jensen idag på kaffe, Mickan var där så det var trevligt att träffa dem bägge. Inte alltför ofta.
Hoppas på en tjejmiddag med massa skitsnack och lite vin snart ja med er!???

Bakade kaka idag som ni ser inlägget nedanför. Men den ska jag inte ha själv... Nix =D

Nu blir det IDOL... Jäkla tvfreak man är.. Myspys såhär på hösten=) Bara gubben min som fattas... Önskar han lycka till på hockeymatchen ikväll :) Kör hårt!
Kram

Kommentarer
Postat av: veronica

åhh vad gott med smörgåstårta :) ät lite åt mig med hörru;)

2009-09-23 @ 15:58:01
URL: http://veronicajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0