Lördag

Kvällen igår spenderades i soffan med ostbågar och en mysig karl!:) Hade sån jäkla huvud & mensvärk så det var bara att lägga sig.
Idag har vi hunnit med lite, varit på kopparbergsmarken(köpte dock inget) men Mathias köpte nya mysbyxor,massa olika korvar samt ostar.
Har precis kommit hem ifrån hammarns restaurang, ätit lite god mat bara vi. Inte allt för ofta vi gör det.  Ibland önskar jag att vi kunde bo i större stad så man kunde göra mer saker, bio,restaurang,shopping. Får ju åka 1 tim nu till allt sånt.

Har även hunnit med och köra lite, gick perfekt idag=) Eller ja, det gick BRA...
Han ska snart iväg här på match och jag ska ta ett varmt bad och rå om mig själv lite. Titta lite på kläder på nätet kanske. Är så shoppingsugen så ojoj..=P

Lugn kväll-känner mig sliten och trött.. eller är jag kanske för bekväm?!

See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0