Lördag

Är det nånting med vädret som stör anslutningen? Internet krånglar. Ibland kommer jag in på sidor men så helt plötsligt gör jag det inte. Så idag lånar jag systers nyckel och är hos henne hela dagen. Har ändå tänkt och ha en lugn innersittar dag. Känner mig inte helt kry-rethosta så jag blir gaaalen och smått snorig. Men inge feber eller så tack o lov. BUT you never know,right?

Vaknade halv 11 idag-jäklar vad skönt det var att sova ut. Går ju upp 07,15 varje dag ca. Men vädret kunde ju varit bättre så man åtminstonde kunnat vistas ute lite.

Igår fick jag kort från Jennifer sen våran bulgarienresa, shit vad alla minnen kom tillbaka!:) Vilket år var det???
Lägger upp några... :)

Dags att vika tvätt sen dra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0