Onsdag

Vackert väder men kallt. Tur man inte jobbar förmiddag och kliver upp 5. Brrr

Jag fick ha älsklingen hemma inatt, han kom hem kvart i 10 igår från matchen och kunde knappt gå.
Han hade skadat benet. Såg idag vad svullet det är. Så han jobbade ej inatt,får se hur det går resten av veckan och med träningarna. Trist men så sköönt att ha han hemma :)

Sovmorgon idag, gick upp 9. Var längesen nu som jag sov länge som man gjorde "förr".. Hade var skönt att ha en sån dag när jag sover till 11-12 kanske. Får bli en Söndag hihi

Engelska idag, fortsätta läsa min novell, den är braaaa...
Sen ska jag ut och köra, längtar verkligen efter det varje dag. Är såå kul att köra och verkligen jääätte kul när JAG vågar ta ett steg till. Då blir jag himla stolt över mig själv.

Ha en toppen dag hörrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0