Onsdag

Ska visst bli lite sol idag men värmen finns ju inte kvar tyvär- funderade på om man skulle ta en sista grillning nu i September. Vore gött.

Pajen igår blev supergod... Körningen var sådär. Första gången jag körde i mörker och skulle blända av och det glömde jag några gånger. Mathias tycker också att jag borde koncentrera mig mer på det som finns omkring mig tex skyltar mm för jag tänker bara på den saken jag gör just då =/... Han tycker också att jag borde ställa mer krav på mig NU för det är inte långt kvar till kursen och jag har inte kommit halvvägs. Han menar på att jag inte ska ställa sånna frågor som jag redan vet.

Skönt det var med sovmorgon och att jag fick ha min sötnos brevid mig hela natten. Vi la oss samtidigt igår med vilket inte är alltför ofta :) Vaknade dock upp inatt av att jag hade ont i halsen, har släppt lite nu men faaan vad rädd man blir för skiten som går.

Dags för frukost! och en liten bit paj innan man sticker iväg till skolan hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0