Sol, sol,sol...

Ställde kl på 07.30, vaknar när Mathias kommer hem från jobbet, ca kvart över 6. Fan vad störande och vakna bara en stund innan man ska upp! Så somnar man ju inte alltid om snabbt. Trött var jag när kl väl ringde. Men den blåa himlen ute gjorde att jag struntade i det och gick upp med ett glass humör. Mathias ligger brevid mig och tittar på tennismatchen. Han kommer sova Läääänge sen.:P
Var ute och körde i 30 min igår kväll. Började hemma vid mig och åkte ner på basvägen och över vid OK sen körde jag förbi herrgårn och ner vid ovako och runt hammarn. En liten bit. Gick ganska bra förutom att jag har så bråttom med växlarna och försöker gena och att jag blev ståendes för långt ut vid en vänstersväng.
Skönare och köra kvällstid tycker jag!

Samhällskunskap står på schemat idag på förmiddagen sen slutar jag. Ska dock hjälpa till och handla maten tills imorgon eftermiddag. Men skönt att sluta lite tidigare och vädret är ju kanon. :)
MEN det ska bli regn i helgen SÅKLART. Är ju marken. Vad hade vi förväntat oss?

Ha en fin dag hörrni

Kommentarer
Postat av: Madde

Det ær sol i Oslo med idag! Tråkig bara att man jobbar till 18 viket betyder vara innomhus precis hela dagen... =// Jaja.. Får væl hoppas att kunderna ær lite extra glada då! =)

2009-09-10 @ 10:10:49
URL: http://bangboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0