Soooooooooooooool

Idag har dagen gått otroligt sakta fast den har varit skön då jag suttit ute i solen mestadels. :)
Fixade iordning köket i skolan så vi kan få möjlighet att ha micro och kaffebryggare mm där. Nu delar alla på ett ganska så litet kök. Många program på skolan så.
Sen har jag föreslagit ett studiebesök på en chokladfabrik=) Hoppas det går!mmmm

Jag ska strax baka IGEN(har fått ett SUG på det), denna gång tänkte jag prova på vaniljhorn. Enkelt och gott. Fast jag kallar dem Hästskor.=P 
Jag ger ju bort all bakverk men tror jag ska behålla några nu OM de blir goda.

Imorgon har jag sovmorgon, börjar kl 1 så jag och Mathias tänkte åka och äta lunch på Hammars vägkrog.
Trevligt.

Lägger upp bilder sen på baket(om de blir bra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0