Stress dag

Stressig dag,älsklingen hämtade upp mig i skolan kl 3 så drog vi ut och körde i nån halvtimme, från skolan och runt hammarn och så till ett villaområde o hem. Gick sådär!!!! Fan vad jag vill att det ska gå framåt och inte stå stilla! Efter körningen åkte vi och handlade samt hämtade ut mitt boknings"paket" från kursen. Där i låg det en hel del böcker, läsning och test mm. Jätte bra men får nu ännu mer och läsa o greja med. Tycker det är nog med boken jag har nu och på datorn men men blir säkert jätte bra.

Väl hemma var det dags att börja med mat, hemmagjort potatismos och tex mex korv mmmm
Under tiden det lagades tränade jag och springer nu emellan tvättstugan och disk/plock!
Har lust att lägga mig i ett bad och somna :D Men jag lär plugga!


Kommentarer
Postat av: Madde

Bilkörningen kommer bara gå bättre och bättre, I promise! Det är så kul att köra bil! Jag saknar min... =(

Ha en fin dag!!! =)

2009-09-08 @ 10:16:09
URL: http://bangboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0