Tisdag

Hej på er

Gjort nåt speciellt idag?
Det har inte jag. Planerat maten inför fredagen. Vi tänkte baka tårta då läraren ska sluta, eller ja hon ska ha barn :)
Kom även fram till att på projekttimmarna ska jag plugga körkortet vilket var en toppen ide ju. Precis vad jag behöver. 3 dagar i veckan- 2 eftermiddagar och 1 förmiddag. Lite lättnad där.
Var hem till pappa på kaffe sen hem och träna,plugga,laga mat och här sitter jag nu.
Imorgon har jag sovmorgon wiiieee=)
Fick mail ifrån "Oslo", nu har pengarna kommit in TACK OCH LOV och ärendet avslutat! Lättnad där med!
Nu inväntar jag CSN pengar.... Är det enda man gör jämt. VÄNTAR...*suck*
Skulle verkligen behöva höst/vintershoppa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0