Torsdag

Verkar bli fint idag med men kalllt. Idag SKA jag köpa vantar. Så kallt när jag cyklar till skolan om mornarna.
Igår var en mysdag, först mat på hammarns(rödspätta åt Mathias), jag åt kotletter och stekt potatis.
Iväg till skolan i 1,5 tim sen till mamma på kaffe och maaaaaaaasssa prat! :)
Hem och träna samt göra iordning varma smörgåsar i ugn och mys hela kvällen fram till 9 då drog vi ut en sväng och körde. Då behövde han inte säga mycket inte, gick BRA. Han tyckte att jag hade släppt den här nervositeten rejält!  Dags att ta ett steg till och köra i mer trafik!!??

Idag slutar jag 12 gött gött, ner och köpa vantar som sagt och sen hem och laga ett nytt recept på kassler. =D

Ha en fin dag allihopa


Kommentarer
Postat av: Madde

Vantar måste jag också køpa, men jag vill inte!! VIL IKKEEEEEEE!! =P

2009-09-17 @ 10:39:36
URL: http://bangboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0