Torsdag

Gick upp kvart över 7 imorse istället för halv 8. Har sorterat tvätt för jag har tvätttid kl 5 och jag slutar 4 så KAN bli lite tajt där men nu är det klart.

Jag körde igår med, gick sådär-vissa saker gick bättre och andra sämre. Behöver inte gå in på detaljer, tänker bara säga att jag blir sååå stressad ute i trafiken att min hjärna funkar fan inte. Kan liksom inte tänka på flera saker samtidigt. Nu vet inte jag om det är så i "början" och att det släpper sen. Men jag gör allt i sista sekunden istället för att ligga ett steg före.
Well,well. Idag blir det matlagning i skolan hela dagen. Ska bli kul. Jag älskar ju och greja med sånt, speciellt bakning så får hoppas att jag hamnar i den grupp som vill pyssla med det. Finns ju så många läckra recept på bak :)mmmmm
Imorgon åker älsklingen på träningsläger hela helgen. En hel helg för mig själv hemma, låter inte det skönt :)=P    Skönt att få sakna varandra då och då.

Smörgås och kaffet väntar. Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0