Trött och INTE utvilad..

   Morron morron

Hur kommer det sig att man aldrig känner sig utvilad på Måndags mornarna fast man haft helg och borde vara det?
Hur kommer det sig att det är JUST på Måndags mornarna när kl ringer som man är som tröttast?
Hur kommer det sig att man(JAG) är på dåligt humör just på den här dagen?

Ni ser, värsta dagen är just idag för mig. Inte nog med att man har matte hela förmiddagen men också är dagens slut kl 4. Blä säger jag!

Och våran bil är nu utlånad till svärföräldrarna ett tag så vettefan hur jag ska kunna köra nu?? MÅSTE ju.


           TRÖTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT


Kommentarer
Postat av: Elin

vilken underbar bild! :) jag var helt dö imorse. Ville bara skrika rakt ut jag måste få sova. Men men jobbet kallade. :)

2009-09-14 @ 18:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0