:=)

38 läsare. Vet fortfarande inte vem alla är och inte är det många som vill erkänna det!=(

Jogging i 35 min idag och det börjar gå framåt, lättare,roligare.

Beställde tid för klippning och färgning idag. Några dagar innan J och jag åker fick det bli. Fräscht och snyggt förhoppningsvis! Min hårfäg nu är bra ful.....




Tänkte lägga mig i badkaret, jag fryser lite lätt och så tänkte jag passa på att fila fötterna.
Har köpt jordgubbar och ananas så ikväll blir det en fruktsallad :)

Var lite smått orolig för deklerationspappren ifrån Norge(om jag gjort något fel när jag flyttade tillbaka hit) och kanske behövde betala tillbaka en rejäl summa. Kunde gått in på skatteetaten men vettesjutton vart jag gjort av pinkoderna jag fick förra året så jag har gått och varit orolig ett par veckor men så idag kom ett tjockt kuvert ifrån Norge och det var deklarationspappren och det stod 0 kr så det kom som en lättnad att allt funkat som det ska med diverse saker/papper.


Kram

Kommentarer
Postat av: Fanny köping

Hey Annso :) Jag läser din blogg ibland !! Det är så kul att läsa nåt från dej o hällefors :) Saknar dig och den gamla goda tiden ! Hoppas du har det bra kram

2010-04-20 @ 12:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0