Grillning!

Vilken dag:)
Sol, bara massa sol. Mickan kom förbi på kaffe sen kom vi på att vi ville ha fruktsallad med glass så då gjorde vi iordning det och satt ute med :)




När mathias kom hem blev det grillning, kött,potatisklyftor och en fetaostsallad.
Efter det tog vi med oss Ludde på en promenad/lek ute i violen vid kullarna där han fick springa av sig.
Nu är vi alla 3 väldigt sega,småtrötta så jag antar det blir en tidig kväll för min del.

=)

Imorgon börjar vårat joggingschema, får se hur länge det håller för min del!=P

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Aaaa jag känner mej riktigt peppad faktiskt=)))

Imorgon ska jag träffa min pt som ska gå igenom hur jag ska träna.Nervöst börjar det bli!Jag höll på att ramla av springbandet igår haha



Puss!

2010-04-12 @ 07:23:35
URL: http://missjuniverse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0