Inte min dag

Ja herregud, min dag har gått i ett. Trodde det skulle bli en riktig segis dag men så fort jag började med mitt bak så rusade tiden förbi. Skulle börja smått till fikat till begravningen...  Drömmar... Neee det gick inte alls.. Måste vara speciella kakor att få till alltså. Någon som vet? Jag fick inte till det alls. Bara och kasta. SUCK tänkte jag... Då fick det bli sånna snea chokladkakor med pärlsocker på. Dem blev OK...

Imorgon kör jag på mockarutor med kokos/strössel... Kanske äppel,banan,choklad muffins... Nee nu överdriver jag. Får ju för fasiken smörgåstårta med.

Sandra kom ner till jobbet idag men blev hemskickad på en gång av sin chef som precis fått veta att hon inte får jobba mer nu, SMART... Säger hon nu.... Nu får hon krångla o vänta på försäkringskassan som kan ta TID. Nee jag hade blivit skitsur. Skulle hon fått veta för längesen när det var dags att sluta jobba för då hade hon ju haft tid att fixa med pengar o FK osv. =/  Hoppas verkligen att det löser sig nu och att hon får hjälp från sitt jobb!!!!

Its not my day today.... Regn och rusk hela veckan... =/

Tack Fanny V för kommentaren. =) Visste inte du läste min blogg.=) Glad jag blir. Skaffa en du med!!?? Krrraaam till dig..

Kommentarer
Postat av: fanny v

Heeej igen jag har en blogg men den är lösenordsskyddad eftersom jag skriver mest om Mio ! men kan skicka den via facebook kanske :)?

2010-04-20 @ 20:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0