Klaga

Jag klagar varenda dag om hur tjock jag känner mig, men ändå fortsätter jag köpa godsaker. Samma sak idag. Vill träna, vill få bort det där äckliga fettet på kroppen men väl på ica köpte jag chips och choklad.. vad är det med mig??Sluta klaga då för fasiken!

Blir trött på mig själv. MIICKAN hurtigtorpet? Hade jag haft bil så hade jag kört dit upp coh sprungit men man är väl för lat för att ta cykeln och sen springa. Ja ni ser ju. Gör man ingenting åt det då ska man fan inte klaga heller.

Men jag ska ta och fixa balkongen nu så man kan få äta sin första frukost där i veckan kanske.
Sopa,damma mm.


Kommentarer
Postat av: carro

när jag kör mina nyttigveckor brukar ja "straffa" mig själv med en halvtimmes promenad vid varje fusk. och promenaden MÅSTE ske samma dag...

ett annat tips är att skriva upp allt man äter... inte så kul att fylla på listan med chips osv, desto roliga att se på listan om den ser nyttig ut=)

2010-04-04 @ 17:54:30
URL: http://coccoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0