Onsdag

Är lite förkyld idag så jag tar mig friheten att stanna hemma ifrån skolan och ha kvar min lilla energi till jobbet kl 5 istället. Blir ett par timmar idag bara så det är ju lugnt.

Kom på att jag köpte ju faktiskt skor igår med på skopunkten.
Ett par nya svarta enkla ballerinaskor samt ett par utetofflor.

Sandra köpte 3 par nya. Det kan jag säga var behövligt.
Nu påminde jag henne om både stödstrumpor(hon har grymt ont i ryggen nu) och nya järntabletter.
Dem har fått låna lite grejer av kompisar, babysitter och bilbarnstol och det var ju toppen det.
Det ska beställas och köpas grejer utöver det. Videokamera ska dem ha!! wiiiehooo vad roligt. Nu får moster nånting roligt att pyssla med. Och magen hennes växer så det knakar. Jag tar ju kort då o då och jämför:)

Ni märker vad taggad jag är för att äntligen få en liten krabat i släkten=) Hoppas hon kommer ut tidigare innan mitt jobb sätter fart så man hinner träffas mycket!

Dags för frukost innan vi ska bege oss neråt och kolla tapeter.

See ya

Kommentarer
Postat av: Mikkan

Kan jag göra! Fast d fanns inte så mkt kul o välja på(inte där jag leta iaf) o jag kan inte fixa nåt avancerat:( Men lite hjälp kan jag bistå me iaf..hehe

2010-04-07 @ 12:09:53
URL: http://mikklan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0