Oron

Det har varit en tung ledsam natt pga alla tankar. Idag känner jag mig tug i skallen nästan som om jag håller på att bli sjuk. Jag var tvungen att dra ifrån allt folk här igår,jag sa att dem skulle dra men ingen lyssnade så då drog jag!! O det fick JAG höra sen att jag betedde mig som en idiot!!! Det riktigt kokade i mig.
Jag får reagera som jag vill,jag får dra om jag vill, jag får KÄNNA hur jag vill. I det här fallet FÅR jag det. Min goooa farfar har somnat in och jag fejkar???!!  Ska man få höra sånna saker!!!!

Om man känner att man inte platsar in, varför stannar man då kvar iallafall?


Kommentarer
Postat av: jennifer

men gumman det lät inget vidare..finns här!!!tänker på dig!KramaR

2010-04-04 @ 11:05:19
Postat av: Carro

I såna stunder har man rätt att göra vad man vill!

2010-04-04 @ 12:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0