Över?!

Hemma igen och det känns sådär. Trivdes hos mamma i Nora. Vi åt så vi höll på och dö igår.
Prinskorvar,köttbullar,såser,potatis,kassler,potatisgratäng,skinka,bröd,ägghalvor med majonäs,sill mm.
Efterätt glass med chokladsås,casheynötter och nonstop godis i. Samt masssa goooodis/chips.
Och en toppen frukost :)

Spelade massa spel igår. Klockan blev 2 när jag la mig.

Vad ska man göra idag då??!!!! Nu blev allt helt plötsligt tråkigt.

Fick en tråkig nyhet imorse, att farfar har gått bort. Han har varit dålig länge men han klarade ej natten.
Jag tänker verkligen på farmor o pappa o dem nu. =(
Vila i frid Farfar!!

Har ni haft det bra??

Kommentarer
Postat av: jennifer

beklagar sorgen annso!



har massa choklad hemma jag vill trycka i mej.men jag försöker låta bli för bodyns skull!



Är grymt festsugen också.darn!

2010-04-03 @ 19:14:35
Postat av: Anonym

Gummsi då! Beklagar verkligen... fick ju höra igår men insåg inte fören idag att det ju är din farfar med. Hmm jag vet precis hur man mår... det är aldrig lätt. Tänker på dig iaf och hoppas att du snart kommer känna dig lite bättre! Massa kramar!

2010-04-04 @ 17:08:41
URL: http://majijaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0