Segt att bara vänta

Segt det är att gå och vänta på jobbet..

Tapeterna är köpta, blev rätt så ljusa färger. Så kanske kanske vi sätter igång lite imorgon redan om det hinns!

Maten idag blev tjock korv som jag skärde i mitten,la i purjolök, hällde över vispgrädde och chilisås som jag blandad och in i ugn i ca 20 min på 200 grader. Till det potatis.
Mamma gjorde den maten till oss när vi var "små" och jag minns den som om det vore igår:)



Jag och Mathias har spelat fia med knuff ett antal gånger sen jag köpte det och han har inte vunnit en enda gång, förstår om han tycker det är ett skitspel!=P
Själv gillar jag spelet och blir inte alls lika sur som när man var mindre, då kunde man ju kasta ner spelet på golvet eller bara ge upp så fort man blir knuffad, nu skrattar jag bara och ger igen för oftast får personen igen det!

Jag cyklade 40 min i förmiddags med,så svettig som jag var då har jag nog aldrig varit på ett cykelpass. Alltså väääldigt skönt!




Som sagt, hemma"gym" är ett bra alternativ till träning om man känner att man har dåligt med tid för en långpromenad eller om man har saker hemma att passa osv. Jag gör mig inte av med min cykel i första taget.

Nu ska jag fixa smörgås till jobbet sedan beger jag mig nedåt.
Kanske slänger in ett inlägg imorgon bitti.

Kram

Kommentarer
Postat av: Mikkan

Jag är typ en lika dålig förlorare fortfarande:)

2010-04-07 @ 16:58:52
URL: http://mikklan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0