Söndag

God morgon

Tog en lite längre sovmorgon idag.
Pappa och Mathias satt och spelade gitarr här fram till natten men jag lyckades sova ändå :)

Idag ska Mickan och jag ut på en cykeltur. Blir Hammarn runt och vi tar självklart med oss en termos med kaffe!
Tänk om solen kunde vara framme..... Hade gjort dagen ännu BÄTTRE!

Vi har egentligen jogging idag men vi är jätte sugna på en cykeltur så då byter vi ut det bara.

Jag längtar verkligen till Oslo resan! Hoppas på sol,massa skratt,shopping, ett glas vitt nere på Aker Brygge, fest och bara massa avkoppling i mitt gamla land.Wiieeee... Självklart ska vi ju fira 17 MAJ ,dock har vi tänkt åka hem den dagen på eftermiddagen men man vet aldrig vad som sker... :P Men efter 2-3 dagars festande kanske vi inte orkar. Vem vet!


Härliga Aker Brygge

Champagnefrukosten

08 tokigheter på Majorstuen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0