Torsdag

Jag blir så sur på mig själv. Inte nog med att jag vräkte i mig massa fika igår så blev det även idag. Jag och Sandra skulle upp till pappa och hälsa på, då hade jag köpt med rulltårta och mina favoriter; DELICATO... Jiiissses, åt 2 st plus en rulltårtsbit.  Till mat år Sandra o jag pommes med tillbehör!!  Jag känner mig totalt uppsvälld och äcklig! Vilken känsla det är.......

Bara för det så ska jag sätta mig på cykeln till halv 8 hos mig och köra den genom hela programmet!
Jag hade tänkt sälja cykeln men kom på att den faktiskt är till nytta ibland!!

Det blir påskmat hos mamma imorgon, hon är bättre(inte helt frisk) men...  Gud så man saknat henne. Efter 1 månad får vi ses igen och ha det trevligt :)

Krraaammmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0