Nora hela helgen

Im back home, det känns sådär. Att vara hos mamma är ju såå skönt. Iofs så har väl dessa nätter varit upp och ner med tanke på Elly men mamma och Micke har funnits där och tagit nattätningen osv så Sandra har fått sova ut. :) Marken var KAOS. Proppat med folk, helt crazy... gick knappt att gå med vagn ju.. Kom hem med bara strumpor då jag inte orkat ställa mig o kollat på saker.






Glada jag hos mormor där jag fick träffa mostrar och kusiner:)


Snuppa:)



Igår såg vi att hon höll på att vända sig till mage, det var inte långt ifrån. Jisses tänkte vi! Det såg bra roligt ut när hon låg där och kämpade :)

Dusch och film. Imorgon jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0