Torsdag

Puhhh natten har varit jobbig. Klag klag är det enda jag kommer med. Det onda i ryggen is back och jag är så lat att jag inte ens kan ställa kl och ringa ner till vårdcentralen men å andra sidan så säger dem väl att jag sovit konstigt eller nåt.
Jag vaknade 10 idag vilket är för sent för nu känns det som hela dagen är förstörd.
Jag skulle sova ut JA men då menade jag till 8-9 kanske.
Men får göra det bästa utav den.
Snart helg. Den ser jag fram emot.

Stor kopp kaffe tillsammans med lite musik denna förmiddag.

Tror Mathias kommer hem ikväll(spelning med grabbarna) men då jobbar ju jag kvällen.
Han har sista veckan nu på sin semester så han njuter utav den uppe i Björksjön. Det gör han rätt i!
Vem vill spendera den i en trång lägenhet. Där uppe finns ju allt.
Det är så fridfullt att få komma dit upp,gå naken om man vill,kissa ute i naturen. Alldeles tyst omkring sig men ändå lyckas jag klaga på det ena eller det andra. Typiskt mig.
Idag fyller svärmor år. Grattis grattis.

Ha en bra dag allihopa



Vintern


Sommaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0