Det är väl kul!?


Kom på en sak när jag såg detta kort. Detta är taget när jag jobbade som Au pair åt en svensk/norsk familj i Ekeberg/Oslo. Jag fick kommentar av någon att jag var lik hon Tuva i skilda världar på detta kort alltså. :)
Alltid kul att få komplimanger.

Sofforna är "skurade", huset städat. Bara bakningen kvar men formen jag behöver är i diskmaskin som är igång så jag får vänta. Mathias drog precis med traktorn och ska hämta en kärra tror jag det var så han får plats att hämta mer ved till helgen.


Tänk, min lillasyster blir stor på Söndag. 18 år fyller hon. Herregud. Hon!?? hon var ju nyss 12...

Kommentarer
Postat av: Mia

Men jösses redan.... precis som du säger hon var ju nyss 12 typ :)

När man var liten när de äldre sa man oj vad tiden gar, da fattade man inte vad de talade om.

Men som vuxen inser man att tiden bara rinner iväg!



Kram och grattis till Emma

2010-12-15 @ 17:28:27
Postat av: jennifer

Självklart får du låna det=))))



ahh men du,du kommer väl ihåg bulgarien. du är ju tilde fröling=P

2010-12-15 @ 19:12:27
URL: http://missjuniverse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0