Juldans



Tänk att man år efter år envisas med att man ska dit men väl där är det tråkigt! Nåja, nu är den över för i år. Förfesten är alltid roligast. Jag fick till och med en dans igår med min underbara sambo och då kan jag tala om att ingen av oss gillar att dansa och det kändes :D
Vi gick hem inatt-tog nästan 1 timme. Gick i stövlar och halkade ett antal gånger.
Träffade bästa vännerna en sväng igår också och på Fredag ses vi igen:)

Idag åker Mathias till Karlstad och ska gå på hockeymatch utomhus. Kul!


Fy fan vad jag saknar Bella. Det blev genast tomt här hemma.=/

Lite kaffe nu så kanske man blir piggare...

Kommentarer
Postat av: Mikkis

En timme att gå hem, haha, de låter mindre kul! Men de va iaf kul att vi hann ses en sväng igår! Snart är de Fredag, wiie!

2010-12-26 @ 19:05:54
URL: http://www.mikklan.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0