Det hinns med mycket

Herregud vad dagarna går fort.
Idag har jag hunnit med en hel del.
Varit på kaffe hos mamma, handlat( o ja Zandra, jag sa att det inte skulle bli bakning men jag var tvungen):=)

 

Chokladrulltårta med vaniljkräm i! Fasiken så kul det är och baka!!¨

Har även städat och haft pappa här på kaffe.
Maten idag blev pasta med en jätte god/fräsch korvgryta!



I den hade jag; Varmkorv,paprika,purjolök,zuccini. Och en supergod sås till!

Nu håller jag på och tvättar(sängkläder osv)... Vid 6 kommer Linda förbi på en kopp kaffe/te.

Ikväll har jag blivit lovad den härliga hårmassagen av min karl! mmmm vilken kväll.

Kommentarer
Postat av: Ida

Det är kul att baka, borde göra det oftare:D

2010-02-25 @ 20:42:58
URL: http://festizzz.blogg.se/
Postat av: ciss

oooh, det såg riktigt gott ut!

2010-02-27 @ 12:02:11
URL: http://cciliajanssontuomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0