Ledig dag

Wihooo idag är jag ledig. Gick upp vid 10 och har druckit en kopp kaffe.

Försökte skriva ut lite arbeten igår men min skrivare har mystiskt försvunnit ifrån datorn och när jag försökte installera på nytt gick det ej. Tror min datorn håller på att krascha.

Ska äta frukost sedan bege mig ut på en promenad.
Senare idag blir det fika hos mamma med förhoppningsvis semlor. Får se om dem har det på Guldkringlan som öppnade igår igen. Har varit sugen i veckor och jag vägrar köpa dem på butikerna. Jag vill ha med vaniljkräm i dessutom. Mums!

Kanske blir pubafton i Bredsjö på Lördag haha. Vad mysigt va =P
Klä upp sig lite, "ut" och ta en öl och lyssna på folkmusik. De ni.

Frukosten kallar


Kommentarer
Postat av: Zandra Eriksson

Jag ska dit!! =) Då ses vi kanske i smedjan Då!

2010-02-02 @ 18:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0