Måndag



Dessa kakor smakade jag idag när jag var hos mamma på fika.
Gudomligt goooda! Åt en enda men ville dock ha fler =P

Det var kartonger överallt hos henne. Dem flyttar till helgen och jag ska såklart hjälpa till!
Faaan vad tomt det kommer att bli utan henne, visserligen är Nora inte långt bort men man är så van att bara kunna gå hem till henne. Men då får ju vi barn en anledning att åka bort härifrån lite oftare. :)

Vet ni vad, jag är gryyymt sugen på att börja jobba och tjäna pengar!!!!
Det kryper i hela mig. Vill ut på arbetsmarknaden NU NU NU!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: frida

tack så mycket tjejen:)

2010-02-22 @ 15:34:04
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0