Måndag

-12 visar det här. Alltså kan det vara -17 eller nåt sånt ute idag. Brrr

Jag ska gå, jag ska gå promenaden på 25 min till skolan.

Hälsovecka är det nu och det ska bli intressant. Kanske man blir lite motiverad? Mer än innan?

Saken är den att bra och nyttig mat är faktiskt oftast dyr. Visst, jag köper frukt så jag har hela veckan och sallad nån gång då och då men thats it. Jag kanske inte är så hälsosam utav mig ändå.

Men nu kanske man kan få veta lite mer hur man kan gå till väga.
Jag vet iallafall att den här veckan sätts mina promenader igång igen:)

Jag åt både pizza och godis igår. Not good men bättre att ta allt på samma dag.

Lycka till idag sis!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0