Morgon

Sovit skitdåligt inatt.
Konstigt, när Mathias jobbar hela nätter då har jag svårt att sova.. Vaknar,somnar,vaknar,somnar. Så håller det på.
M
en när han kommer hem tidigt så sover jag bra.

Har fått i mig
en kopp kaffe och ska strax äta en knäckemacka sedan ska jag till skolan. Mathias erbjöd sig att skjutsa mig men jag går hellre. Morgon motion och även frisk luft innan skolan börjar. Kan inte bli bättre.
Jag skiter i om det ligger massa snö på marken =D

mmmm idag ska ätas potatis och fiskbullar. Som jag suktat efter den maten :=)

Kommentarer
Postat av: Lola May

Ja det är nog bäst.. Ska ta min vovve till veterinären också, hon verkar ha blivit blind, kan va pga diabetes.

2010-02-01 @ 08:19:14
URL: http://lolamay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0