Onsdag

Ligger och nästan halvsover i soffan. Är bra trött men tror jag ska trotsa snöovädret och gå ut på en liten promenad snart så fort jag smält maten. Idag åt vi hemmagjorda fetaostköttbullar,stuvade makaroner och en sallad till det:)

Igår gick Sandra och jag ut med Ludde en sväng på baksidan så han fick springa av sig i den djupa snön vilket han älskar. Tog några kort på han.


 

Fick även ta ett kort på Sandras "lilla" mage. Den växer sakta men säkert :)


Däri ligger mosters lilla sparvel :) På Måndag får vi förhoppningsvis veta könet(om dem nu vill) JAG VILL!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack! Jag ska jobba ett par timmar på Eken i Grythyttan

2010-02-03 @ 17:30:46
URL: http://majijaaa.blogspot.com
Postat av: Zandra Eriksson

Åh, vilken gullig magen!!

2010-02-03 @ 20:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0