Promenader

Vilken underbart vacker dag vi haft! Bäst att ta vara på dem... i helgen ska det komma snö. Jag nästan spyr på snön nu. Bort med allt och låt våren komma.

Har gått 2 långpromenader idag, känns så gött så=)
Den senaste promenaden gick jag med Emma och Ludde. Märks att han tycker om vädret nu, han blir så busig.=D





Nu ska jag se på ett avsnitt av unga mödrar sedan blir det ett långt fotbad o fila fötter!=)
Ska testa o köpa choklad och lägga ansiktsmask någon dag!


Tack Mickan för en trevlig kaffestund idag. Pratade lite om Karlstadresan i mars. Vi är lite sugna på att gå på bio på Fredagen och se Shutter Island med Leonardo Dicaprio. Är du det Jennifer? Kanske finns någon annan intressant!? Men en mysig hemmakväll hos dig skulle funka lika bra :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Svar: Hon tackar :)



Naw, söt vovve!

2010-02-24 @ 18:45:24
URL: http://evvvelina.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja i helgen kanske vi kan se på film :)

2010-02-24 @ 20:24:44
URL: http://eemmalindkvist.blogg.se/
Postat av: jennifer

de e NI som bestämmer vad ni vill göra så skämmer jag bort er=)jag är öppen för allt vet du=)kram

2010-02-24 @ 20:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0