Sköna Lördag

Faaan vilken underbar dag att vakna till! Solen lyser,himlen är blå.
Dock visade det på yr.no att det skulle bli molnigt? Vetja,om det stämmer. Hope not.
Vill ha det såhär idag.. Vill gå en lång promenad i solen.
Jag gick en igår kväll på 30 min. Dock åt jag och Mathias lite ostbågar till Penny dreadfull igår kväll. (en skräckis) som vi ÄLSKAR!

Nu ska han snart iväg till Örebro med sin far och en till. Gå i butiker,äta på restaurang osv. Köpa en alla hjärtans dag present till mig :)   Av mig får han MASSA kärlek! Det räcker väl!?

Jag funderar på om jag skulle gå till Tanjas 25 års fest ikväll och hälsa på,säga grattis och så.
Är egentligen inge sugen på att dricka men gå dit kan man ju göra för det. Blir säkert sugen på en öl eller 2 när man väl sitter där med tjejerna som dricker :=)

Ska iallafall storstäda här hemma idag. Ser ut som FAN.   Jag är pedant kan jag lova! Går i mammas fotspår!
Föresten, hon och Micke packar för fullt. Dem flyttar ju till Nora i slutet av feb så dem har väl mycket att stå i!
Dem firar 1 år imorgon:)

Och Sandras mage, ja den växer för fullt! Och hon mår toppen med. Nästa helg tror jag vi åker pch tittar på bebisgrejer. (kanske köper) Lika bra att börja i tid. Hon har kollat på nätet men tycker det är bättre att känna och titta direkt. Hon är i v.19 nu. :)

Trevlig Lördag till er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0