Tisdag


Den här jackan från HM är skitsnygg. Kostar 399 kr.
Jag har varit inne på olika klädbutiker på nätet både igår och idag och har varit nära på att beställa men tror jag avvaktar lite. Ska ju till Karlstad om några veckor och kan förhoppningsvis shoppa då!

Jag har dem senaste dagarna vaknat vid 10(vilket är alldeles för sent). Vi har suttit uppe och kollat på film till halv 1 så där har vi väl orsaken.

Egentligen skulle jag åka ner och köpa färg så jag kunde börja måla taket här inne men sånt får vänta till våren när man kan börja vädra och ställa upp dörrar osv.
Det är taket kvar i tvrummet samt tapetsering där sen är vi klara där. Sen är ju hela "sovrummet" ett stort projekt. Det vill jag inte ens ta mig an!!

Nu frukost och en promenad. Idag ska jag öka min promenad med en lite längre tur. Går min runda på 30 min men kör jag den här rudan tar det va 15-20 min längre.

Idag ska jag baka något gott till oss. Men vad!!?? Någonting med choklad går alltid hem.:)

Kommentarer
Postat av: jennifer!

har en likadan jacka tror jag!beställde den från hm med min klänning=)har föresten en vit klänning till övers som inte satt nå bra på mej som du kanske vill ha?



baka kladdkaka;)ha grädde och hallonsås till!

2010-02-23 @ 12:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0