Vad fan!!

Snacka om känslig. Man kan ju tro att jag är gravid.
Erik kom med datorn. Vad skönt tänkte jag. Men då funkade inte internet. Vad fan? Kom in till slut på nåt? Började skriva in alla bloggar jag läser och alla internetsidor jag besöker.
Skulle sen lägga in lite bilder men då fanns ej nån maskinvara till det(såklart) eftersom datorn har blivit omformaterad. Men sur blev jag... Nästan gråtfärdig.. Ha ha. Krångel,krångel.
Men mina älskade bilder fanns kvar :)
Imorgon får min kära sambo fixa lite med den eller så kan jag ju faktiskt försöka mig på det själv och lära mig!?

Nu skiter jag i detta och ser på tv istället.

Föresten, är fruktansvärt godis sugen på ALLT. Chips,dipp,ostbågar,speciellt choklad. Hade suttit fint nu.
Men jag tog ett äpple istället.

Jag gick 50 min i förmiddags.:) Jag gick så fort att jag blev svettig. Så ska det vara!

Var till mamma och fikade och då åt jag tyvär ett wienerbröd. Mums.
Fick med mig en kartong med mina grejer sen lekis och uppåt. Pysselgrejer. Vilka härliga saker ändå:) Böev alldeles tårögd. En del saker kände jag igen som om det vore igår, andra inte.
Hittade bilder man ritat från bilden i 6;an. Skrev mest olika killnamn =P
Hittade även brev som jag och klasskompisarna skrivit till varandra under bildlektionerna. Mystiska saker må jag säga!!Men kul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0