Back to school

Låt mig får somna, låt mig få slippa gå ut i kylan. Gå direkt till min varma sköna säng och somna tätt intill sötnosen. Det hade varit något det!

Istället dricker jag kaffe i hopp om att vakna till ordentligt här och nu. Helt otroligt vad man kan ändra på sina sov vanor. Jag hade inga problem som helst med att komma upp innan jul och nu imorse var det riktigt jobbigt, ändå är halv 9 inte tidigt tycker jag. Hoppas att detta vänder snart. Blir väl lugn start i skolan nu dessa 2 dagar. Idag tar jag med min minimatlåda med minimorötter i som jag kan äta till mellanmål sen äter jag mat när jag kommer hem istället och då har jag redan lagat den, pyttipanna med ägg.

-15 visar det här. Funderar på hur jag ska klä mig till skolan, skulle behöva köpa mig ett underställ, pappa säger att det gör susen det. Obehagligt med långkallingar tycker jag och har inga bra termobrallor att gå i.

Funderar en stund till, ca 1 tim sen beger jag mig på en förmiddagspromenad. Kom igen ni med som vill gå ner i vikt, bege er ut i kylan, powerwalka vetja! Tänk vad skön känsla när man sedan kommer in alldeles kall och går in i duschen och sedan sätter man sig i frukostbordet och äter en lång mysig frukost :)

Ha en trevlig dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0