Bakning

Jag fick en sån lust att baka så samtidigt som jag köpte mina nötter på butiken så köpte jag florsocker och ägg och så slängde jag ihop en smet till mockarutor, har aldrig gjort sånna men lite variation skadar väl inte :)
Det blir självklart provsmaka sen hi hi. Min träning går åt helvete, så är det med det. Jag är för glad i sötsaker och min vilja kanske inte är den bästa ibland. Det är bara sååå himla gott att äta.


Ska ta och skära denna i fyrkantiga bitar. Sen är det bara att mumsa i sig.

Jag tog en sån fin vinterbild idag, måste bara lägga upp den.



Kommentarer
Postat av: Evelina

Svar: Jodå, det går bra och jag trivs verkligen :)



Gott det såg ut ;D

2010-01-15 @ 19:39:09
URL: http://evvvelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej vännen! Jimi jobbar långhelg :( Alltså 07.30 -21.00 hela helgen så det händer inte överdrivet mkt denna helg....

2010-01-16 @ 08:14:26
URL: http://majijaaa.blogspot.com
Postat av: Zandra Eriksson

Mmmm, det där såg verkligen gått ut!

Vad duktig du är!

2010-01-16 @ 08:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0