Barn får oss att må bra

Vad roligt det är med barn, att dem får oss att må så bra och bli så glada. :=)
Kom såklart att tänka på mina godingar på mitt gamla jobb. 6 små härliga spralliga barn.
Nu börjar dem bli stora, måste be föräldrarna sända mig kort på dem. När jag hade dem var dem mellan 1-2 år nu måste dem bli 4. 4 år... Herregud. Vart har tiden tagit vägen!?

En av föräldrarna skickade mail för ett tag sen och skrev att en av barna William fortfarande kommer ihåg mig för hon brukar påminna han om mig så fort något svenskt dyker upp, tal/tv osv. Och hon skrev att han fortfarande säger några ord på svenska som epplen istället för "eppler"... Det är jätte kul tycker jag. Mina gooooungar!



Grillning utanför dagiset

Målning



Man blir som ett barn själv =D


Kommentarer
Postat av: jennifer

jag förstår att du längtar=) de e såå härligt=)

2010-01-14 @ 22:03:30
Postat av: Else-Linn

Svar: Det gör du isof rätt i tycker jag :)

2010-01-15 @ 14:46:43
URL: http://elselinn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Efter en vecka saknar jag redan mina små :( De förgyller varenda liten sekund egentligen!!

2010-01-15 @ 17:10:45
URL: http://majijaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0