Besviken

Hööööörrrni, jag är enoooormt besviken på mig själv. Vad man ätit under julen. Fy!
Jag mäter mina kroppsdelar då och då med ca 1 mån emellan och jag mätte nån vecka innan julen och då tyckte jag att jag var på god väg med träning och så och så mätte jag idag och det har ökat som bara den i cm....
Jag blev så ledsen på mig själv. Nu får man liksom börja om! Och jag känner att på cykel bygger jag mer mukler ÄN att gå ner i vikt och det är vikten MEST jag vill få ner och då är visserligen snabba promenader bra men jag vill bara inte gå ut i kylan. Visst kan jag väl klä på mig ordentligt men jag kan bara inte dra ut mig själv helt enkelt. TÄNK om man kunde ha en kompis som var lika som mig gällande träning, att man kunde peppa varandra och gå ut och gå osv..
Till våren när man kan gå ut mer så har jag tänkt börja på friskis igen. Det var där jag från första början började gå ner i vikt så det ska jag nog köra på igen!

Ursäkta dessa tränings"inläggen".. Ville bara få ur mig lite. JÄKLA JUL =D

Jag gick promenad ner till ica förut,ca 20 min promenad. Alltid något.
Mathias har åkt på sin träning sen ska han spela spel med sina kusiner ikväll så blir alene hemma :)

Music music

Kommentarer
Postat av: jessica

Jag hakar gärna på promenader =)

I alla fall i den mån jag kan och har tid.

Eller, tid tar man sig.

Skulle behöva ner ett gäng kilon,

och mina cm har oxå ökat =/



försöker just nu tänka på kosten med tanke på att motionen blir lidande pga kylan =/

2010-01-05 @ 21:27:51
URL: http://satujonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0