Brev

Föresten. Fick idag post ifrån Norge. Brev om mitt pensionssparande när jag jobbade. Hade jag totalt glömt bort..
Det stod massa alternativ, om hur jag ville göra med pengarna osv. Jag förstod faktiskt inte så mycket utav brevet så jag lär ner till banken och se om dem kan förklara lite för mig. Jag vet inte alls vad man ska göra med det här. Men mina pengar vill jag ju ha. Under 1,5 år på mitt gamla jobb har jag sparat 15000 tror jag det stod.
Haha det var ju mycket =)

Det tar jag tag i!

Kommentarer
Postat av: Madde

Svar: Ja, bryggkaffe är mycket godare och det var det jag drack idag som tur är. Jäkla norrmänn å hölla på med sånt där töntigt presskaffe... =P



Inte fel med lite extracash! Hopps du får till det! =)

2010-01-21 @ 22:10:35
URL: http://bangboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0