Lite bilder

KALLT KALLT KALLT, det går fan inte att vara ute. Gick nyss en promenad på ca 10-15 min bara och det räckte!
Imorgon ska jag gå 25 min promenad bort till min kära folkhögskola =P  Kalllllt men uppfriskande. Kanske går ner ett par kg nu när man "tvingas" gå varje dag dit och hem.
Se hela bilden      















Har knaprat på minimorötter och försöker hitta min väg tillbaka. Jag undrar om det verkligen går. Eller har min kropp stannat där den trivs? 

Föresten, hittade några bilder ifrån mitt gamla jobb på min mail som min gamla kollega skickat. Roligt att se. För er som INTE VET så jobbade jag i en barnehage i Oslo i 1,5 år med 6 barn i åldern 1-2 år :)      



Utanför dagiset och grillar korv :)


Vi myser i vårsolen=)

 


Smiiiiiile:) 



En paus i solen!



Barnen tycker det är superkul när en själv ska åka pulka=)

De tunga vagnarna vi drog på varje dag. Puhh. Här på en tur!=)

Thats it. Synd man inte får lägga upp bilder på barna för dem är såå himla söta och vad fäst vid barn man kan bli. Trist att skiljas åt.

Snart ska älsklingen och jag äta ost o kex och se skräckiiiis=)
                                                                                                         


Kommentarer
Postat av: jennifer

det var tider det! saknar att hälsa på dig i oslo=Pmen vi får ta en tripp dit i vår!

2010-01-07 @ 11:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0